Umno nak rampas Kedah!

Haa… jaga-jaga orang Kedah semua. Parti Melayu Umno mau rampas Kedah.
Tuanku Sultan Abdul Halim tak murka ke?
Bagaimana Parti Islam mahu membantu Tuanku Sultan mempertahankan Kerajaan Negeri Kedah daripada dirampas Parti Melayu Umno itu?





5 Responses

  1. tu diaa………. pas pulak duk buat apa? tidoq lagi kaa…. nuh tengok nu amno dah mula dah!

  2. tak mula lagi paklang. 31 julai laa hehehebsungguh2 nampak umno kedah ni.

  3. UMNO dash bangun daripada tidur dan sedar bahawa mereka tewas pada Pilihanraya Umum lepas. La ni baru merek sedar yang mereka pembangkang, kesian. Tidak mustahil UMNO dapat balik tawan Kedah dengan syarat, Tok Dek daan gang-gangnya.digugurkan.UMNO Kedahtidak perlu konvensyen pun, apa yang parti itu perlu but ialah berani berubah dan pemimpin semua peringkat sedarlah diri yang rakyat adalah penentu masa politik bukan pemimpin, Pemimpin duduk dia tas dipilih rakyat dengan itu suara rakyat daan suara aakar umbi parti mestilah dengar betul-betul. Jika mereka kata ubah, maka ubahlah. Majoriti ahli UMNO masih sayang UMNO, tetapi menyampah dengan peraangai pucuk pimpinan UMNO negeri terutam Datuk Mahadzir dan kroni-keroninyaa.Selamat berjuang,Anak Kedah Jati

  4. hang silap Anak Jati Kedah. yang duk pelingkup umno bukan datuk mahadzir. geng2 mat bashah laa hantu dlam perjuangan umno sebenaqnya kalau hang nak tau. kawasan tak penah turun. duk tonjol diri nak jadi menteri besaq saja tau. mat bashah ni yb kawasan aku, aku tau laa perangai dia. kalau dgn geng2 pembangkang takpa la jugak nak pedajai pon. mentang2 orang kampong aku ramai sokong datuk mahadzir, mat bashah haram tak penah lalu kampong aku selang jalan besaq depan rumah dia saja. biaq padan kalau dia sekoq ni kalah. pungkoq gatai dah nak duduk kerusi perhubungan negeri.

  5. sama je tok det dgn mat bashah tu. bn menang kedah tunggang langgang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: