First Lady Malaysia HINA Islam!

Islamic Fashion Festival… adalah majlis yang MENGHINA kesucian Islam! Mana JAKIM? Mana JAIS? Mana Mufti Harussani? Mana Mufti-mufti? Mana Menteri-menteri Agama? Manaa hangpa semuaaa?!!









Ni videonya sekali:

Dalang majlis penghinaan ini ialah…

Habis punah! ‘First Lady’ punya kerja rupanya. Apa dah jadi… apakah negara kita bakal menerima laknat dan bala ALLAH apabila para pemimpin-isteri pemimpin negara terok mcm ni?
Advertisements

Hari ini Kambing Senyum lagi….

Salam 1Kambing…
Kambing Senyum 23 Mac 2010

sambungan Kambing Senyum…
.

No hard feeling…

Ekspo Pakatan Rakyat…jom!

Cadangan logo baru BN…


Logo baru BN…
Apa kata logo BN menjadi begini…
Lawan BN berlogo baru nanti adalah ini…
Kita lupakan logo dacing, logo bulan, logo roket dan sebagainya. BN vs PR pada PRU13.

Gambar aktiviti: Sekitar rumah kenduri Ustaz Fawwaz

Sabtu – 12/12/2009
Kenduri rumah adik ibuku…
Tanjung Putus, Sungai Dua, Penang.
2 Pasangan pengantin muncul

Pak Lang

Bapa pengantin-pengantin lelaki

Pak Anwar pun singgah makan sebelum ke konvensyen PR kelak..

“Haaa… kenduri untuk 2 orang sekali gus adalah baik untuk ekonomi… ” – Bekas Menteri Keewangan memberikan pendapat.
Yang ni pulak, tak habis-habis dengan kamera buruknya…
Mau Gambar lebih? $ini laa…
p/s: kenapa letak tajuk ‘Ustaz Fawwaz’? hmm… nak kata rumah Mak Andak Kamariah, tak ramai yang tau. Kalau sebut Ustaz Fawwaz, ramai kot yang kenai… sebab dia selalu juga mengajar di masjid-masjid sekitar Pulau Pinang…

Wanita Pertama…

WANITA PERTAMA IRAN

WANITA PERTAMA AMERIKA
(FIRST LADY)

Ini pulak, bini Presiden Obama

WANITA PERTAMA INDONESIA
(IBU NEGARA)

CUBA TEKA, YANG MANA WANITA PERTAMA MALAYSIA?

Yang ini?

atau yang di bawah ini?


Memancing ikan di chalet terapung Bukit Kechil

9-10 Nov 2009

Hari-hari sibuk dengan kerja-kerja yang entah apa-apa, tiba-tiba abg Hamid ajak kami memancing. Lokasinya, ditentukan abg Yunus (al-Yunusi) – yakni di chalet terapung peladang, Bukit Kechil, Sungai Petani, Kedah.

Tempatnya membuatkan semua yang ada bersama-sama, berkata “wah… cantiknya…”, ada yang kata, “uih… lawanya..”. Tidak kurang pula yang menyebut “SubhanaLLAH…”. Maklumlah ramai antara peserta yang sudah habis final exam. Dua orang saja yang masih menunggu exam.

Dengan 4 buah kereta, kami merempit ke sana…

Kereta ini mendahului…

diikuti kereta Vios… dua lagi tersadai dalam hutan Sawit

Singgah solat Asar di Masjid Bukit Kechil…

Tiba di Chalet Terapung…

Wajahnya memantul sinar matahari…mcam bulan…

“Apa tengok-tengok…”

“Cucur kodok adalah komposit antara tepung, pisang, air dan gula” – Dr Azwadi

Hari semakin gelap

Mendengar ‘taklimat’

dah nak Maghrib, lagi syok tidoq…aduii

peminat bola sepak – Kelantan vs N9

Kaki pancing – al-Yunusi menunjukkan bakat…

Dah pagi pulak…

“Mai nak ajaq cara letak umpan… mula-mula baca BismiLLAH…”

Macam gaya berzikir…
Pak Hamid terkenangkan anak dan isteri di rumah…

Gaya tersendiri Dr Azwadi

Dr Azwadi dan para pengikutnya

Dah nak balik…

bergambar sebelum balik

sempat lagi singgah meratah ayam

muka-muka peratah ayam yang baru kenyang…

Habis…
itulah aktiviti hujung minggu kali. sapa yang orang ajak tak mau pi, tengok saja gambaq-gambaq kat atas tu noo… 😀